اگر دوست دارید که به صفحه اول گوگل راه پیدا کنید باید بدانید که اولین و مهم ترین قدم برای این هدف تولید محتوا است. ممکن است این سوال برای شما پیش آید که آیا تمامی سایت ها با هر نوع ماهین کاربری نیاز به تولید محتوا دارند؟

پاسخ به این سوال مثبت است، تمامی سایت ها در هر زمینه ای که فعالیت دارند حتما و حتما باید تمرکز ویژه ای بر روی تولید محتوا داشته باشند. مثال بارز این موضوع سایت بزرگ و پر مخاطب دیجی کالا است. سایت دیجی کالا با اینکه روزانه چندین هزار بازدید دارد و در کل ماهیت فروشگاهی دارد اما تیم تولید محتوا این سایت هرگز از فعالیت دست نمی‌کشند و دیده شده است که این تیم برای هر محصولات تولید محتوا هایی یونیک و بسیار با کیفیت با تعداد کلمات بالا تولید میکنند.

در این مقاله قصد داریم نکاتی را بیان کنیم که به نکات طلایی تولید محتوا معروف هستند. پس با ما همراه باشید تا این نکات را بیان کنیم و شما بتوانید از این آموزش و نکات نهایت اسنفاده را ببرید. با استفاده کردن از بهترین نرم افزار تولید محتوا می توانید به سرعت روند رو به رشدتان را پیش ببرید.

 

تولید محتوا مهم بررسی تولید 

 

چرا تولید محتوا مهم است؟

درباره اهمیت تولید محتوا قبلا به کرات در دیگر مقالات سایت صحبت کرده ایم اما برای بهتر روشن شدن مطلب در این قسمت اشاره کوتاهی به این موضوع می‌کنیم.

با گسترش کسب و کار های اینترنتی اهمیت تولید محتوا نیز به وضوح دیده میشود، تولید محتوا باعث میشود شما مطالب آموزنده و خوبی به مخاطب ارائه دهید و به همین دلیل شما می توانید اعتماد مخاطب را جلب کنید. از طرف دیگر موتور های جستجو وقتی با سایتی برخورد میکنند که محتوا هایی خوبی دارد و به عبارتی کاربر پسند است به آن سایت رتبه بهتری میدهند. زیرا گوگل و یا سایر موتور های جستجو همواره در حال پیدا کردن سایت هایی هستند که برای مخاطب جذاب تر هیستند و به عبارتی کاربر پسند اند.

پس با تولید محتوا شما در واقع 2 تیر و یک نشان زده اید. هم باعث ارائه مطالب مفید به کاربر شده اید و کاربر از سایت شما راضی است. و هم از گوگل رتبه و امتیاز گرفته اید. محتوا سازی یا Content Creation را می توان مهم ترین و اصلی ترین عامل موفقیت یک سایت در رسیدن به رتبه یک موتور های جستجو دانست.