هنگام سفارش تولید محتوا ، به فرم و قالب مطالب توجه کنید
هر آنچه در سایت شما قرار می گیرد به عنوان محتوای سایت شما شناخته می شود. انواع الگوهای محتوا به شرح زیر است:

  • محتوای متن
  • محتوای ویدئو
  • محتوای ویدئو
  • پادکست

مطمئناً برای سفارش تولید محتوا می توانید قالب های زیادی به شما پیشنهاد شود ، اما مهمترین الگوهای تولید محتوا که برای همه سایتها مناسب است موارد ذکر شده هستند. مشاغل اینترنتی باید بتوانند قالب مناسب تولید محتوا را بر اساس استراتژی و مخاطبان اصلی خود سفارش دهند. البته باید بدانید که همه موارد ذکر شده در همه وب سایت ها الزامی است ، اما بهتر است توجه داشته باشید که میزان استفاده از هر الگوی محتوایی باید بر اساس نوع سایت و استراتژی محتوا تعیین شود. قالب بندی محتوا نیز یکی از مواردی است که هنگام سفارش تولید محتوا باید به آن توجه کرد. در واقع قالب هر محتوا توسط قالب آن تعیین می شود. اما مهمترین قالبهای محتوای متن عبارتند از:

  • مطالب خبری
  • مطالب علمی
  • محتوای ترجمه (این قالب با توجه به نوع قالب محتوای زبان اصلی تعیین می شود.)
  • ذخیره مطالب
  • بازاریابی محتوا
  • محتوای دستی (بیان عمومی در این قالب استفاده می شود.)

بسته به استراتژی و مشاوره دریافت شده ، می توانید قالب محتوای خود را انتخاب کرده و بر اساس آن سفارش تولید محتوا را بدهید.

 

هنگام سفارش تولید محتوا ، به شخصیت مخاطب توجه کنید

توجه به شخصیت مخاطب قبل از برون سپاری محتوا بسیار مهم است و یکی از مهمترین خصوصیات هنگام سفارش تولید محتوا است. منظور از فرد محتوا این است که چه کسی مطالب شما را مشاهده و تماشا می کند. طراحی شخصیت مخاطب قبل از سفارش تولید محتوا بسیار مهم است و تجارت اینترنتی باید توجه ویژه ای به این امر داشته باشد.

اهمیت کلمات کلیدی در رتبه بندی تولید محتوا

یکی از مهمترین اصول و ویژگیهای دستور ایجاد محتوا را می توان به عنوان کلمات کلیدی در نظر گرفت. کلمات کلیدی کلماتی هستند که موضوع محتوای شما و وب سایت شما را در یک کلمه نشان می دهند. انتخاب کلمات کلیدی مناسب از آنجا مهم است که وقتی محتوا در سایت قرار گرفت ، کاربران باید با جستجوی کلمات کلیدی مناسب به محتوای شما دسترسی داشته باشند. بنابراین کلمات کلیدی یکی از مهمترین خصوصیات در رتبه بندی تولید محتوا هستند.