اینستاگرام از زمان راه اندازی خود در سال 2010 مانند طوفان بوده است. به نظر می رسد همه در این سیستم عامل هستند. آنها به دنبال بازاریابی در اینستاگرام هستند.

ممکن است متوجه افزایش مارک ها در این سیستم عامل شده باشید. اما آیا بازاریابی اینستاگرام ارزش آن را دارد و آیا تجارت شما در این بستر جای می گیرد؟ پاسخ به دلایل زیر مثبت است:

  • اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر فعال در ماه و 500 میلیون داستان روزانه دارد.
  • 60٪ بزرگسالان بصورت آنلاین از اینستاگرام استفاده می کنند ، از جمله 35٪ بزرگسالان در ایالات متحده.
  • با این حال ، 80٪ کارها براساس برنامه های خارج از ایالات متحده است.
  • اینستاگرام 25 میلیون حساب تجاری دارد.

80٪ کاربران اینستاگرام حداقل یک تجارت را دنبال می کنند و 72٪ کاربران می گویند محصولی را که در سیستم عامل دیده اند می خرند.
واضح است که اینستاگرام فقط برای استفاده شخصی شما نیست. اکنون این یک پلتفرم جهانی است که به برندها امکان می دهد محتوای خود را انسانی کرده ، استعدادهای جدیدی را جذب کنند ، محصولات خود را به نمایش بگذارند و مخاطبان خود را راضی کنند.

علاوه بر این ، کاربران اینستاگرام نه تنها فعال هستند بلکه در اینستاگرام نیز مشارکت دارند ، به طوری که بیش از نیمی از کاربران فعال این پلتفرم روزانه از سایت بازدید می کنند و 35٪ می گویند که چندین بار در روز آن را بررسی می کنند.

اینستاگرام می تواند به شما در افزایش آگاهی از برند و معرفی محصولات جدید کمک کند. 70٪ از کاربران اینستاگرام وقت خود را صرف جستجوی مارک در این سیستم عامل کرده اند. بازاریابی اینستاگرام همچنین به شما این امکان را می دهد تا بدون فروش زیاد به مشتریان ، نام تجاری و محصول خود را به روشی دوستانه و قابل اعتماد تبلیغ کنید.

حتی با وجود این همه آمار در اینستاگرام ، شما هنوز مطمئن نیستید که چگونه شروع به کار کنید. در ابتدا می دانیم که این سیستم عامل کمی نگران کننده است ، به همین دلیل این آموزش را برای شما آماده کرده ایم.

  • نحوه ایجاد حساب کاربری اینستاگرام
  • انواع پست ها در اینستاگرام
  • استراتژی بازاریابی اینستاگرام
  • هک ها و نکات اینستاگرام + آنالیز اینستاگرام
  • با تبلیغات اینستاگرام شروع کنید

قبل از شروع ایجاد حساب کاربری اینستاگرام ، مطمئن شوید که اینستاگرام برای محتوای فوری طراحی شده است. برای ارتباط با مخاطبان خود ، باید در منابع تولید محتوای اینستاگرام سرمایه گذاری کنید و پست های منظم داشته باشید.

بهترین راه برای پیگیری دنبال کنندگان خود به روزرسانی حساب خود است. ما در ادامه نحوه ساخت و نگهداری یک حساب کاربری موفق اینستاگرام را توضیح خواهیم داد. اگر از قبل برنامه ندارید ، می توانید برنامه Instagram را از App Store یا Google Play Store بارگیری کنید. همچنین می توانید محتوا را در وب سایت مشاهده کنید ، اما نمی توانید آن را در دسک تاپ خود بارگذاری کنید. شما برای این کار به یک برنامه نیاز دارید.

قسمت 1: راه اندازی یک حساب Instagram
هنگام باز کردن برنامه اینستاگرام ، با دو گزینه ایجاد حساب کاربری روبرو هستید ، ورود به سیستم با فیس بوک یا ورود به سیستم از طریق تلفن یا ایمیل. برای اطمینان از اینکه حساب اینستاگرام شما به حساب شخصی فیس بوک شما پیوند ندارد ، حتماً با یک ایمیل تجارت وارد شوید.

در مرحله بعدی اطلاعات حساب خود را وارد کنید. نام کامل و همچنین نام تجاری واقعی خود را وارد کنید تا نمایه شما برای بازدیدکنندگان دیده شود. این نامی است که در حساب شما نشان داده می شود ، نه نام کاربری حساب شما.

نام کاربری نام منحصر به فردی برای حساب شما است و به حساب های دیگر اجازه می دهد تا در مورد نام تجاری شما اطلاعات کسب کنند.

نام کاربری را انتخاب کنید که شناسایی و یافتن آن آسان باشد. اگر نام تجاری شما قبلاً گرفته شده است ، سعی کنید اولین قسمت نام تجاری خود را در نام کاربری خود ذخیره کنید. توجه: بعداً می توانید نام کاربری خود را با استفاده از تنظیمات به روز کنید ، بنابراین اگر قصد تغییر آن را در آینده دارید ، اصلاً نگران نباشید.

حساب اینستاگرام خود را بهینه کنید
اکنون زمان انتخاب تصویر مناسب برای نمایه خود فرا رسیده است. عکس نمایه شما اولین چیزی است که مخاطبان جدید از شما می گیرند. به همین دلیل ، عکس پروفایل خود را با مارک ها و نشانه های تصویری خود سازگار نگه دارید.

می توانید از آرم ها یا سایر تصاویر آشنا استفاده کنید. عکس نمایه اینستاگرام به طور خودکار یک دایره است ، بنابراین به فضای گوشه ها و کنار عکس خود فکر کنید.

مرحله بعدی بیوگرافی اینستاگرام شما است. Bio Instagram شامل حداکثر 150 نویسه است ، بنابراین هدف شما در این بخش باید یک خلاصه مستقیم و مختصر از این باشد که شما کی هستید و چرا کاربران باید صفحه شما را دنبال کنند. بهتر است با استفاده از نکات شخصیتی ، فرد را در مورد کار خود برای مخاطبان خود توضیح دهید. Bio Instagram قابل جستجو نیست ، بنابراین نگران هشتگ ها و کلمات کلیدی (که در زیر توضیح خواهیم داد) در این بخش نباشید.