جدیدترین روش های تولید محتوا

اینجاست که شما می توانید تولید محتوا را یاد بگیرید

۳ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

برنامه های تولید محتوا در اینترنت

از کدام ابزارهای تولید محتوا استفاده کنید؟ ابزارهای مشهوری را که به تولیدکنندگان محتوا و بازاریاب ها کمک می کنند تا رسانه ایجاد کنند کاوش کنید: بازاریابی از طریق ایمیل ، ویدئو ، موسیقی ، موشن گرافیک ، سخنرانی ها ، وبلاگ ها ، اینفوگرافی ها ، پادکست ها ، وبینارها و رسانه های اجتماعی.

هنگامی که ClearVoice بیش از 1000 بازاریاب را در مورد بزرگترین چالشهای خود با محتوا بررسی کرد ، 27 درصد تولید واقعی محتوا را بزرگترین چالش خود عنوان کردند. استراتژی نیست ترافیک نگرفتن. اما اعدام واقعی. اگر فرآیند تولید محتوا را در نظر بگیرید ، این عدد به بیش از 42 درصد می رسد.



بله ، ایجاد محتوا به زمان ، تلاش و منابع نیاز دارد. و با هزاران ابزار محتوای مختلف که در اختیار بازاریابان قرار دارد ، می توانید به همان اندازه ، اگر بیشتر از اینها نباشید ، به ارزیابی و آزمایش ابزارهای مختلف بپردازید.

بازاریابی محتوا برای انجام کار به زمان ، تلاش و منابع نیاز دارد ... و ابزار عالی است! در لیست 30+ ابزار ما ، بهترین ها را برای ایجاد فیلم ، وبینار ، پادکست ، موسیقی ، وبلاگ ... و موارد دیگر برجسته می کنیم. # ایجادمحتوا #بازاریابی محتوا کلیک کنید تا توییت را کلیک کنید
در تلاش برای کمک به بازاریابان با یکی از اصلی ترین سوالات استراتژی محتوا: "از چه ابزاری استفاده کنم؟" ما لیستی از برترین ابزارهای ایجاد را که به راحتی قابل اتخاذ ، پیاده سازی و یادگیری هستند ، گردآوری کرده ایم. این ابزارها همچنین راه حل های نسبتاً مقرون به صرفه ای هستند ، و اگر به طور صحیح و مداوم مورد استفاده قرار گیرند ، می توانند تفاوت زیادی در تجارت شما - و نتیجه اصلی شما ایجاد کنند.

ابزارهای تولید محتوا برای بازاریابی از طریق ایمیل:

1. جوهر متحرک

2. زنبورعسل

3. GetResponse

4. ZenPen

5. فرستنده

ابزارهای تولید محتوا برای فیلم ها ، حرکات گرافیکی ، موسیقی و نمایش اسلایدها:

6. RawShorts

7. Magisto

8. SlideShare

9. Vidyard

10. YouTube Music

11. Spotify

Content creation tools for blogs:

12. WordPress

13. Sumo

14. Playbuzz

Content creation tools for infographics:

15. easel.ly

16. Animaker

17. Visme

18. Infogram

19. ThingLink

Content creation tools for producing podcasts:

20. Audacity

21. PodBean

22. Ecamm

23. SpeakPipe

24. Acast

Tools for hosting webinars:

25. GoToWebinar

26. Zoom

27. StealthSeminar

Content creation tools for social media:

28. Pablo

29. Qzzr

30. Piktochart

31. Pixabay

 

منبع: https://www.clearvoice.com/blog/top-content-creation-tools/

برنامه های تولید محتوا در اینستاگرام منلین

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohtava gozar

کیورد استافینگ چیست؟

هنگام بهینه سازی صفحات وب برای موتورهای جستجو مانند Google ، ممکن است بخواهید از روش های مختلف دستکاری برای انتخاب راه آسان برای دستیابی سریع به رتبه بالاتر استفاده کنید.

حتی ممکن است فکر کنید ، "اگر موتورهای جستجو از کلمات کلیدی برای مطابقت دادن صفحات برای جستجو استفاده می کنند ، چرا تعداد بیشتری از آنها را" در یک صفحه قرار نمی دهید تا بتوان آنها را در میان چندین کلمه کلیدی جستجو کرد؟ "

بگذار در آنجا جلوی تو را بگیرم.

در حالی که پر کردن بوقلمون برای شکرگذاری بسیار عالی است ، اما برای کلمات کلیدی جادو نمی کند. در واقع ، تکنیک های SEO کلاه سیاه ، مانند پر کردن کلمات کلیدی ، در واقع شما را (خیلی بیشتر) بدتر از خوب می کند. در اینجا همه مواردی که باید درباره تاکتیک کلمات کلیدی کلاه سیاه در سئو بدانید آورده شده است.

کلمات کلیدی را پر کنید: کلمه ای شیطانی که کار را برای شما سخت خواهد کرد
طبق دستورالعمل های گوگل ، تعریف پر کردن کلمات کلیدی به زبان ساده پر کردن یک صفحه وب با کلمات کلیدی با هدف نهایی بازی سیستم رتبه بندی موتور جستجو است.

علاوه بر این ، یک راهنمای مشابه برای پر کردن کلمات کلیدی توسط Bing ارائه شده است.

به گذشته ، این عمل در واقع یک روش موفقیت آمیز برای افزایش قابلیت جستجو در یک صفحه وب بود. با این حال ، موتورهای جستجو سرانجام هوشمندتر شدند و در نتیجه ، مجازات های پر کردن کلمات کلیدی را شروع کردند - اما بعداً در مورد این موارد بیشتر.

مثالهای پر کردن کلمات کلیدی

اکنون ، بسیاری از افرادی که در زمینه تولید محتوا و سئو فعالیت می کنند ، ممکن است هنوز کلید واژه هایی باشند که حتی بدون اطلاع از آنها صفحات خود را پر می کنند و در نهایت ، عواقب غیر منتظره ای را متحمل می شوند.

در زیر ، نمونه هایی از پر کردن کلمات کلیدی را پیدا خواهید کرد که به شما کمک می کند درک درستی داشته باشید. به این ترتیب ، می توانید تشخیص دهید که این کار را در صفحات وب خود انجام می دهید.

پر کردن کلمات کلیدی را می توان به دو گروه مجزا تقسیم کرد: قابل مشاهده و نامرئی. بیایید نگاهی دقیق به هر نوع بیندازیم.

نمونه هایی از پر کردن کلمات کلیدی قابل مشاهده
اگر به طور غیر طبیعی یک کلمه کلیدی یا شماره خاص را بارها و بارها خارج از متن در یک قسمت از محتوا تکرار می کنید و خوانندگان می توانند آن را ببینند ، در حال تمرین پر کردن کلید واژه های قابل مشاهده هستید.

به عنوان مثال ، یک فروشگاه الکترونیکی لوازم خانگی در جستجوی دستیابی به یک صفحه وب است که به سرعت در رتبه بالا برای عبارت جستجو "بهترین جاروبرقی" قرار دارد. در این حالت ، نمونه ای از پر کردن کلمات کلیدی در نسخه:

"به دنبال بهترین جاروبرقی هستید؟ شما به بهترین مکان برای بهترین جارو برقی آمده اید. مارک ما بهترین جاروبرقی را که می توانید بخواهید ارائه می دهد. سبک ، در عین حال قدرتمند ، بهترین جاروبرقی برای تمام نیازهای تمیز کردن شماست. بهترین جاروبرقی. "

همانطور که می بینید ، اصطلاح "بهترین جارو برقی" برای چندین بار در اینجا بطور نامعلوم استفاده می شود ، و گاهی اوقات خارج از متن یا کاملاً بی ربط با موضوع اصلی محتوا است. در پایان روز ، هیچ کس این متن را نمی بیند و نمی گوید "واو".

در اینجا مثالی دیگر از یک صفحه وب وجود دارد که از چندین کلمه کلیدی مرتبط نزدیک در نسخه خود استفاده می کند تا موتورهای جستجو آن را در جستجو رتبه بندی کنند. اکنون ، اگرچه به عنوان مثال بالا شفاف نیست ، اما هنوز هم پر کردن کلمات کلیدی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohtava gozar

آموزش اینستاگرام مارکتینگ

اینستاگرام از زمان راه اندازی خود در سال 2010 مانند طوفان بوده است. به نظر می رسد همه در این سیستم عامل هستند. آنها به دنبال بازاریابی در اینستاگرام هستند.

ممکن است متوجه افزایش مارک ها در این سیستم عامل شده باشید. اما آیا بازاریابی اینستاگرام ارزش آن را دارد و آیا تجارت شما در این بستر جای می گیرد؟ پاسخ به دلایل زیر مثبت است:

  • اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر فعال در ماه و 500 میلیون داستان روزانه دارد.
  • 60٪ بزرگسالان بصورت آنلاین از اینستاگرام استفاده می کنند ، از جمله 35٪ بزرگسالان در ایالات متحده.
  • با این حال ، 80٪ کارها براساس برنامه های خارج از ایالات متحده است.
  • اینستاگرام 25 میلیون حساب تجاری دارد.

80٪ کاربران اینستاگرام حداقل یک تجارت را دنبال می کنند و 72٪ کاربران می گویند محصولی را که در سیستم عامل دیده اند می خرند.
واضح است که اینستاگرام فقط برای استفاده شخصی شما نیست. اکنون این یک پلتفرم جهانی است که به برندها امکان می دهد محتوای خود را انسانی کرده ، استعدادهای جدیدی را جذب کنند ، محصولات خود را به نمایش بگذارند و مخاطبان خود را راضی کنند.

علاوه بر این ، کاربران اینستاگرام نه تنها فعال هستند بلکه در اینستاگرام نیز مشارکت دارند ، به طوری که بیش از نیمی از کاربران فعال این پلتفرم روزانه از سایت بازدید می کنند و 35٪ می گویند که چندین بار در روز آن را بررسی می کنند.

اینستاگرام می تواند به شما در افزایش آگاهی از برند و معرفی محصولات جدید کمک کند. 70٪ از کاربران اینستاگرام وقت خود را صرف جستجوی مارک در این سیستم عامل کرده اند. بازاریابی اینستاگرام همچنین به شما این امکان را می دهد تا بدون فروش زیاد به مشتریان ، نام تجاری و محصول خود را به روشی دوستانه و قابل اعتماد تبلیغ کنید.

حتی با وجود این همه آمار در اینستاگرام ، شما هنوز مطمئن نیستید که چگونه شروع به کار کنید. در ابتدا می دانیم که این سیستم عامل کمی نگران کننده است ، به همین دلیل این آموزش را برای شما آماده کرده ایم.

  • نحوه ایجاد حساب کاربری اینستاگرام
  • انواع پست ها در اینستاگرام
  • استراتژی بازاریابی اینستاگرام
  • هک ها و نکات اینستاگرام + آنالیز اینستاگرام
  • با تبلیغات اینستاگرام شروع کنید

قبل از شروع ایجاد حساب کاربری اینستاگرام ، مطمئن شوید که اینستاگرام برای محتوای فوری طراحی شده است. برای ارتباط با مخاطبان خود ، باید در منابع تولید محتوای اینستاگرام سرمایه گذاری کنید و پست های منظم داشته باشید.

بهترین راه برای پیگیری دنبال کنندگان خود به روزرسانی حساب خود است. ما در ادامه نحوه ساخت و نگهداری یک حساب کاربری موفق اینستاگرام را توضیح خواهیم داد. اگر از قبل برنامه ندارید ، می توانید برنامه Instagram را از App Store یا Google Play Store بارگیری کنید. همچنین می توانید محتوا را در وب سایت مشاهده کنید ، اما نمی توانید آن را در دسک تاپ خود بارگذاری کنید. شما برای این کار به یک برنامه نیاز دارید.

قسمت 1: راه اندازی یک حساب Instagram
هنگام باز کردن برنامه اینستاگرام ، با دو گزینه ایجاد حساب کاربری روبرو هستید ، ورود به سیستم با فیس بوک یا ورود به سیستم از طریق تلفن یا ایمیل. برای اطمینان از اینکه حساب اینستاگرام شما به حساب شخصی فیس بوک شما پیوند ندارد ، حتماً با یک ایمیل تجارت وارد شوید.

در مرحله بعدی اطلاعات حساب خود را وارد کنید. نام کامل و همچنین نام تجاری واقعی خود را وارد کنید تا نمایه شما برای بازدیدکنندگان دیده شود. این نامی است که در حساب شما نشان داده می شود ، نه نام کاربری حساب شما.

نام کاربری نام منحصر به فردی برای حساب شما است و به حساب های دیگر اجازه می دهد تا در مورد نام تجاری شما اطلاعات کسب کنند.

نام کاربری را انتخاب کنید که شناسایی و یافتن آن آسان باشد. اگر نام تجاری شما قبلاً گرفته شده است ، سعی کنید اولین قسمت نام تجاری خود را در نام کاربری خود ذخیره کنید. توجه: بعداً می توانید نام کاربری خود را با استفاده از تنظیمات به روز کنید ، بنابراین اگر قصد تغییر آن را در آینده دارید ، اصلاً نگران نباشید.

حساب اینستاگرام خود را بهینه کنید
اکنون زمان انتخاب تصویر مناسب برای نمایه خود فرا رسیده است. عکس نمایه شما اولین چیزی است که مخاطبان جدید از شما می گیرند. به همین دلیل ، عکس پروفایل خود را با مارک ها و نشانه های تصویری خود سازگار نگه دارید.

می توانید از آرم ها یا سایر تصاویر آشنا استفاده کنید. عکس نمایه اینستاگرام به طور خودکار یک دایره است ، بنابراین به فضای گوشه ها و کنار عکس خود فکر کنید.

مرحله بعدی بیوگرافی اینستاگرام شما است. Bio Instagram شامل حداکثر 150 نویسه است ، بنابراین هدف شما در این بخش باید یک خلاصه مستقیم و مختصر از این باشد که شما کی هستید و چرا کاربران باید صفحه شما را دنبال کنند. بهتر است با استفاده از نکات شخصیتی ، فرد را در مورد کار خود برای مخاطبان خود توضیح دهید. Bio Instagram قابل جستجو نیست ، بنابراین نگران هشتگ ها و کلمات کلیدی (که در زیر توضیح خواهیم داد) در این بخش نباشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohtava gozar