از کدام ابزارهای تولید محتوا استفاده کنید؟ ابزارهای مشهوری را که به تولیدکنندگان محتوا و بازاریاب ها کمک می کنند تا رسانه ایجاد کنند کاوش کنید: بازاریابی از طریق ایمیل ، ویدئو ، موسیقی ، موشن گرافیک ، سخنرانی ها ، وبلاگ ها ، اینفوگرافی ها ، پادکست ها ، وبینارها و رسانه های اجتماعی.

هنگامی که ClearVoice بیش از 1000 بازاریاب را در مورد بزرگترین چالشهای خود با محتوا بررسی کرد ، 27 درصد تولید واقعی محتوا را بزرگترین چالش خود عنوان کردند. استراتژی نیست ترافیک نگرفتن. اما اعدام واقعی. اگر فرآیند تولید محتوا را در نظر بگیرید ، این عدد به بیش از 42 درصد می رسد.



بله ، ایجاد محتوا به زمان ، تلاش و منابع نیاز دارد. و با هزاران ابزار محتوای مختلف که در اختیار بازاریابان قرار دارد ، می توانید به همان اندازه ، اگر بیشتر از اینها نباشید ، به ارزیابی و آزمایش ابزارهای مختلف بپردازید.

بازاریابی محتوا برای انجام کار به زمان ، تلاش و منابع نیاز دارد ... و ابزار عالی است! در لیست 30+ ابزار ما ، بهترین ها را برای ایجاد فیلم ، وبینار ، پادکست ، موسیقی ، وبلاگ ... و موارد دیگر برجسته می کنیم. # ایجادمحتوا #بازاریابی محتوا کلیک کنید تا توییت را کلیک کنید
در تلاش برای کمک به بازاریابان با یکی از اصلی ترین سوالات استراتژی محتوا: "از چه ابزاری استفاده کنم؟" ما لیستی از برترین ابزارهای ایجاد را که به راحتی قابل اتخاذ ، پیاده سازی و یادگیری هستند ، گردآوری کرده ایم. این ابزارها همچنین راه حل های نسبتاً مقرون به صرفه ای هستند ، و اگر به طور صحیح و مداوم مورد استفاده قرار گیرند ، می توانند تفاوت زیادی در تجارت شما - و نتیجه اصلی شما ایجاد کنند.

ابزارهای تولید محتوا برای بازاریابی از طریق ایمیل:

1. جوهر متحرک

2. زنبورعسل

3. GetResponse

4. ZenPen

5. فرستنده

ابزارهای تولید محتوا برای فیلم ها ، حرکات گرافیکی ، موسیقی و نمایش اسلایدها:

6. RawShorts

7. Magisto

8. SlideShare

9. Vidyard

10. YouTube Music

11. Spotify

Content creation tools for blogs:

12. WordPress

13. Sumo

14. Playbuzz

Content creation tools for infographics:

15. easel.ly

16. Animaker

17. Visme

18. Infogram

19. ThingLink

Content creation tools for producing podcasts:

20. Audacity

21. PodBean

22. Ecamm

23. SpeakPipe

24. Acast

Tools for hosting webinars:

25. GoToWebinar

26. Zoom

27. StealthSeminar

Content creation tools for social media:

28. Pablo

29. Qzzr

30. Piktochart

31. Pixabay

 

منبع: https://www.clearvoice.com/blog/top-content-creation-tools/

برنامه های تولید محتوا در اینستاگرام منلین