اینستاگرام چیست؟
اینستاگرام با بیش از 40 میلیون کاربر ایرانی یک شبکه اجتماعی محبوب به ویژه در بین ایرانیان است. که برای به اشتراک گذاشتن عکس و فیلم است. هنگامی که کوین سیستروم و مایک کریگر در پروژه عکاسی با تلفن همراه بوربن کار می کردند ، اینستاگرام در سانفرانسیسکو متولد و بزرگ شد. در 6 سپتامبر 2012 ، فیس بوک اینستاگرام را به قیمت 1 میلیارد دلار خریداری کرد.

در سال 2013 ، اینستاگرام 23 درصد رشد کرد ، در حالی که فیس بوک ، به عنوان شرکت مادر ، فقط 3 درصد رشد کرد. گفته می شود که اگر اینستاگرام همان رشد را حفظ کند ، بزرگتر از فیس بوک خواهد بود.

 

تولید محتوا در اینستاگرام


تولید محتوا به معنای تولید عکس ، فیلم ، صدا و متن است که هدفمند و برنامه ریزی شده است. در نهایت ، مخاطبان به صفحه شما علاقه مند می شوند و همچنین اعتماد و گسترش پیروان را به دست می آورند.

برای ایجاد محتوا در اینستاگرام ، ابتدا باید هدف خود را بر اساس آنچه می خواهید برای ایجاد محتوا انجام دهید ، تعریف کنید. اگر می خواهید در اینستاگرام سریعتر پیشرفت کنید ، باید محتوای جذاب و سازگار را شروع کنید. برای ایجاد محتوا بسته به نوع صفحه خود ، باید استراتژی خاصی داشته باشید و همچنین دانش کافی کسب کنید. در اینجا مواردی وجود دارد که باید بخاطر بسپارید:

شما می دانید که چگونه مخاطب جذب کنید
برای رشد در اینستاگرام ، باید مخاطبان خود را بشناسید تا برند خود را به درستی ارائه دهید. تولید محتوای مناسب و تعامل بیشتر با مخاطبان ، در نهایت باعث مشتریان وفادار آنها خواهد شد.

همچنین ، صفحه رقبای خود را بررسی کنید تا ببینید چگونه می توانید ایده های خود را با الهام گرفتن از مطالب دیگران و بدون کپی برداری ، عملی کنید. به این ترتیب می فهمیم که تاکنون چه فعالیت هایی انجام نشده است و می تواند برگ برنده ما در تولید محتوا و افزایش تعداد دنبال کنندگان باشد.

برند سازی کنید و بر روی مارک خود کار کنید
در مورد شخصیت برند خود خوب فکر کنید؟ مشخصات برند شما چیست؟ نظر دیگران در مورد نام تجاری شما چیست؟ نقاط قوت و ضعف صفحه شما چیست؟

یک ویدیوی مقدماتی برای صفحه اینستاگرام ایجاد کنید
به جای ارائه صفحه نمایش اینستاگرام خود با تصاویر بدون روح ، با استفاده از پروژه آماده افتر افکت ، صفحه خود را به شکلی جذاب و خاص ارائه و تبلیغ کنید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که نرم افزار افتر افکت را روی رایانه خود نصب کنید و فیلم مورد علاقه خود را فقط با تغییر عکس های پروژه های به پایان رسیده با تصاویر مورد نظر خود بسازید. در داخل این پروژه های آماده ، پرونده های آموزشی در مورد نحوه استفاده از این پروژه ها وجود دارد. البته ، نرم افزار دیگری نیز برای ایجاد فیلم مقدماتی وجود دارد ، اما استفاده از این پروژه ها راحت تر خواهد بود و فیلم تولید شده جذاب تر خواهد بود.

 

زمان در تولید محتوا


به طور متوسط ​​، بیشتر مارک ها هر هفته 6 پست جدید در صفحه خود منتشر می کنند. به عبارت دیگر صفحه این مارک ها سالانه 300 نشریه مختلف منتشر می کند! البته این آمار فقط مربوط به نشریه است و داستان های منتشر شده توسط این صفحات 2 تا 3 برابر است. وقتی مطالب زیادی را در صفحه خود ارسال می کنید ، تعیین اینکه پست های بعدی شما چه خواهد بود بسیار دشوار خواهد بود. اینجاست که ایجاد یک تقویم محتوای خوب باعث صرفه جویی در وقت شما و مدیریت حضور اینستاگرام شما می شود. البته زمان های مختلفی در سایت ها اعلام می شود و ما به شما پیشنهاد می کنیم که پست را در زمان های مختلف منتشر کنید تا تصمیم بگیرید چه زمانی برای ارسال پست در صفحه شما مناسب است.

از تکرار پرهیز کنید
اگر می خواهید روی مقاله تمرکز کنید و از آن در یک یا چند پست استفاده کنید ، بهتر است از تکرار ایده اصلی محتوای مربوط به آن مقاله خودداری کنید. هرگز سعی نکنید ایده خود را با تکرار بیش از حد کلمات یا جملات خاص به مخاطب تحمیل کنید.