هنگام بهینه سازی صفحات وب برای موتورهای جستجو مانند Google ، ممکن است بخواهید از روش های مختلف دستکاری برای انتخاب راه آسان برای دستیابی سریع به رتبه بالاتر استفاده کنید.

حتی ممکن است فکر کنید ، "اگر موتورهای جستجو از کلمات کلیدی برای مطابقت دادن صفحات برای جستجو استفاده می کنند ، چرا تعداد بیشتری از آنها را" در یک صفحه قرار نمی دهید تا بتوان آنها را در میان چندین کلمه کلیدی جستجو کرد؟ "

بگذار در آنجا جلوی تو را بگیرم.

در حالی که پر کردن بوقلمون برای شکرگذاری بسیار عالی است ، اما برای کلمات کلیدی جادو نمی کند. در واقع ، تکنیک های SEO کلاه سیاه ، مانند پر کردن کلمات کلیدی ، در واقع شما را (خیلی بیشتر) بدتر از خوب می کند. در اینجا همه مواردی که باید درباره تاکتیک کلمات کلیدی کلاه سیاه در سئو بدانید آورده شده است.

کلمات کلیدی را پر کنید: کلمه ای شیطانی که کار را برای شما سخت خواهد کرد
طبق دستورالعمل های گوگل ، تعریف پر کردن کلمات کلیدی به زبان ساده پر کردن یک صفحه وب با کلمات کلیدی با هدف نهایی بازی سیستم رتبه بندی موتور جستجو است.

علاوه بر این ، یک راهنمای مشابه برای پر کردن کلمات کلیدی توسط Bing ارائه شده است.

به گذشته ، این عمل در واقع یک روش موفقیت آمیز برای افزایش قابلیت جستجو در یک صفحه وب بود. با این حال ، موتورهای جستجو سرانجام هوشمندتر شدند و در نتیجه ، مجازات های پر کردن کلمات کلیدی را شروع کردند - اما بعداً در مورد این موارد بیشتر.

مثالهای پر کردن کلمات کلیدی

اکنون ، بسیاری از افرادی که در زمینه تولید محتوا و سئو فعالیت می کنند ، ممکن است هنوز کلید واژه هایی باشند که حتی بدون اطلاع از آنها صفحات خود را پر می کنند و در نهایت ، عواقب غیر منتظره ای را متحمل می شوند.

در زیر ، نمونه هایی از پر کردن کلمات کلیدی را پیدا خواهید کرد که به شما کمک می کند درک درستی داشته باشید. به این ترتیب ، می توانید تشخیص دهید که این کار را در صفحات وب خود انجام می دهید.

پر کردن کلمات کلیدی را می توان به دو گروه مجزا تقسیم کرد: قابل مشاهده و نامرئی. بیایید نگاهی دقیق به هر نوع بیندازیم.

نمونه هایی از پر کردن کلمات کلیدی قابل مشاهده
اگر به طور غیر طبیعی یک کلمه کلیدی یا شماره خاص را بارها و بارها خارج از متن در یک قسمت از محتوا تکرار می کنید و خوانندگان می توانند آن را ببینند ، در حال تمرین پر کردن کلید واژه های قابل مشاهده هستید.

به عنوان مثال ، یک فروشگاه الکترونیکی لوازم خانگی در جستجوی دستیابی به یک صفحه وب است که به سرعت در رتبه بالا برای عبارت جستجو "بهترین جاروبرقی" قرار دارد. در این حالت ، نمونه ای از پر کردن کلمات کلیدی در نسخه:

"به دنبال بهترین جاروبرقی هستید؟ شما به بهترین مکان برای بهترین جارو برقی آمده اید. مارک ما بهترین جاروبرقی را که می توانید بخواهید ارائه می دهد. سبک ، در عین حال قدرتمند ، بهترین جاروبرقی برای تمام نیازهای تمیز کردن شماست. بهترین جاروبرقی. "

همانطور که می بینید ، اصطلاح "بهترین جارو برقی" برای چندین بار در اینجا بطور نامعلوم استفاده می شود ، و گاهی اوقات خارج از متن یا کاملاً بی ربط با موضوع اصلی محتوا است. در پایان روز ، هیچ کس این متن را نمی بیند و نمی گوید "واو".

در اینجا مثالی دیگر از یک صفحه وب وجود دارد که از چندین کلمه کلیدی مرتبط نزدیک در نسخه خود استفاده می کند تا موتورهای جستجو آن را در جستجو رتبه بندی کنند. اکنون ، اگرچه به عنوان مثال بالا شفاف نیست ، اما هنوز هم پر کردن کلمات کلیدی است.