جدیدترین روش های تولید محتوا

اینجاست که شما می توانید تولید محتوا را یاد بگیرید

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

آموزش تولید کردن محتوا برای اینستاگرام

اینستاگرام چیست؟
اینستاگرام با بیش از 40 میلیون کاربر ایرانی یک شبکه اجتماعی محبوب به ویژه در بین ایرانیان است. که برای به اشتراک گذاشتن عکس و فیلم است. هنگامی که کوین سیستروم و مایک کریگر در پروژه عکاسی با تلفن همراه بوربن کار می کردند ، اینستاگرام در سانفرانسیسکو متولد و بزرگ شد. در 6 سپتامبر 2012 ، فیس بوک اینستاگرام را به قیمت 1 میلیارد دلار خریداری کرد.

در سال 2013 ، اینستاگرام 23 درصد رشد کرد ، در حالی که فیس بوک ، به عنوان شرکت مادر ، فقط 3 درصد رشد کرد. گفته می شود که اگر اینستاگرام همان رشد را حفظ کند ، بزرگتر از فیس بوک خواهد بود.

 

تولید محتوا در اینستاگرام


تولید محتوا به معنای تولید عکس ، فیلم ، صدا و متن است که هدفمند و برنامه ریزی شده است. در نهایت ، مخاطبان به صفحه شما علاقه مند می شوند و همچنین اعتماد و گسترش پیروان را به دست می آورند.

برای ایجاد محتوا در اینستاگرام ، ابتدا باید هدف خود را بر اساس آنچه می خواهید برای ایجاد محتوا انجام دهید ، تعریف کنید. اگر می خواهید در اینستاگرام سریعتر پیشرفت کنید ، باید محتوای جذاب و سازگار را شروع کنید. برای ایجاد محتوا بسته به نوع صفحه خود ، باید استراتژی خاصی داشته باشید و همچنین دانش کافی کسب کنید. در اینجا مواردی وجود دارد که باید بخاطر بسپارید:

شما می دانید که چگونه مخاطب جذب کنید
برای رشد در اینستاگرام ، باید مخاطبان خود را بشناسید تا برند خود را به درستی ارائه دهید. تولید محتوای مناسب و تعامل بیشتر با مخاطبان ، در نهایت باعث مشتریان وفادار آنها خواهد شد.

همچنین ، صفحه رقبای خود را بررسی کنید تا ببینید چگونه می توانید ایده های خود را با الهام گرفتن از مطالب دیگران و بدون کپی برداری ، عملی کنید. به این ترتیب می فهمیم که تاکنون چه فعالیت هایی انجام نشده است و می تواند برگ برنده ما در تولید محتوا و افزایش تعداد دنبال کنندگان باشد.

برند سازی کنید و بر روی مارک خود کار کنید
در مورد شخصیت برند خود خوب فکر کنید؟ مشخصات برند شما چیست؟ نظر دیگران در مورد نام تجاری شما چیست؟ نقاط قوت و ضعف صفحه شما چیست؟

یک ویدیوی مقدماتی برای صفحه اینستاگرام ایجاد کنید
به جای ارائه صفحه نمایش اینستاگرام خود با تصاویر بدون روح ، با استفاده از پروژه آماده افتر افکت ، صفحه خود را به شکلی جذاب و خاص ارائه و تبلیغ کنید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که نرم افزار افتر افکت را روی رایانه خود نصب کنید و فیلم مورد علاقه خود را فقط با تغییر عکس های پروژه های به پایان رسیده با تصاویر مورد نظر خود بسازید. در داخل این پروژه های آماده ، پرونده های آموزشی در مورد نحوه استفاده از این پروژه ها وجود دارد. البته ، نرم افزار دیگری نیز برای ایجاد فیلم مقدماتی وجود دارد ، اما استفاده از این پروژه ها راحت تر خواهد بود و فیلم تولید شده جذاب تر خواهد بود.

 

زمان در تولید محتوا


به طور متوسط ​​، بیشتر مارک ها هر هفته 6 پست جدید در صفحه خود منتشر می کنند. به عبارت دیگر صفحه این مارک ها سالانه 300 نشریه مختلف منتشر می کند! البته این آمار فقط مربوط به نشریه است و داستان های منتشر شده توسط این صفحات 2 تا 3 برابر است. وقتی مطالب زیادی را در صفحه خود ارسال می کنید ، تعیین اینکه پست های بعدی شما چه خواهد بود بسیار دشوار خواهد بود. اینجاست که ایجاد یک تقویم محتوای خوب باعث صرفه جویی در وقت شما و مدیریت حضور اینستاگرام شما می شود. البته زمان های مختلفی در سایت ها اعلام می شود و ما به شما پیشنهاد می کنیم که پست را در زمان های مختلف منتشر کنید تا تصمیم بگیرید چه زمانی برای ارسال پست در صفحه شما مناسب است.

از تکرار پرهیز کنید
اگر می خواهید روی مقاله تمرکز کنید و از آن در یک یا چند پست استفاده کنید ، بهتر است از تکرار ایده اصلی محتوای مربوط به آن مقاله خودداری کنید. هرگز سعی نکنید ایده خود را با تکرار بیش از حد کلمات یا جملات خاص به مخاطب تحمیل کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohtava gozar

شغل تولید محتوا

در سال های اخیر ، محتوا به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی تبدیل شده است و انواع مطالب را می توان در هر گوشه وب و اینترنت مشاهده کرد. محتوایی که می خوانید نوعی محتوا است. سیاسی ، اقتصادی و ... اخباری که هر روز می خوانید انواع مطالب است. بنابراین ، اگر به دنبال یک کار جدید و نسبتاً راحت هستید ، ایجاد محتوا می تواند انتخاب خوبی باشد!

جالبتر خواهد بود اگر بدانید که محتوا نیز تولید می کنید! پست هایی که در شبکه های مجازی خود مانند اینستاگرام ارسال می کنید ، کاملاً محتوا هستند.

با این حال ، باید بدانید که تولید محتوا شغل نسبتاً جدیدی است که درآمد خوب و بازار کار دارد. اگر این مقاله را تا انتها بخوانید ، به خوبی با ماهیت تولید محتوا آشنا خواهید شد و سپس شرایط این شغل ، بازار کار و آینده آن را درک خواهید کرد. با ما همراه باشید ...

 

تولید محتوا چیست؟


تا کنون شما تا حدودی با مفهوم محتوا آشنا هستید ، اکنون می خواهیم روند تولید محتوا را بررسی کنیم. در حقیقت ، به فرآیند ایجاد محتوا ، تولید محتوا گفته می شود. به خاطر داشته باشید که هر محتوا مفهومی را منتقل می کند و به نوعی ارتباطی را بین دو یا چند نفر برقرار می کند.

می توان گفت که تولید محتوا یک سیستم گسترده است ، سیستمی که هدف اصلی آن برقراری ارتباط با مردم است. این ارتباطات در سبک ها و روش های مختلف انجام می شود ، به عنوان مثال: یک تصویر جذاب یا اینفوگرافیک می تواند به خوبی با مخاطب ارتباط برقرار کند ، متن زیبا کاربر را جذب می کند ، یک فیلم کوتاه می تواند بسیار موثر باشد و موارد دیگر.

همانطور که مشاهده می کنید ، انواع مختلفی از محتوا وجود دارد که هر کدام متناسب با زمان و مکان خود هستند. اما به طور کلی می توان گفت که مطالب به 4 دسته ویدئویی ، متنی ، صوتی و تصویری تقسیم می شوند.

معمولاً وقتی کار تولید محتوا در آگهی های استخدام یا مکان های مختلف ذکر می شود ، معنای آن همان تولید محتوای متن است و در این مقاله به کار ایجاد محتوای متنی و نحوه یادگیری آن خواهیم پرداخت.

 

چرا ما باید تولید کننده محتوا شویم؟


امروز جهان دنیای اینترنت و فناوری است و هر گوشه دنیا که به آن نگاه می کنیم پر از اطلاعات و محتوا است و روزانه چندین صد وب سایت در ایران راه اندازی می کنند که رشد و موفقیت آنها به تولید محتوا بستگی دارد. هیچ شغلی در اینترنت بدون تولید محتوا نمی تواند حرفی برای گفتن داشته باشد. از طرف دیگر ، تمام این مطالب به تهیه کننده و فیلمنامه نویس نیاز دارند.

با توجه به این نکته ، شما باید از دامنه و دامنه کار تولید محتوا آگاه باشید ، به طور کلی ، تولید محتوا ، چه در ایران و چه در سراسر جهان ، مورد تقاضا است و همیشه کار اجباری محسوب می شود. با یادگیری این مطلب می توانید در ایران یا هر جای دنیا محتوا ایجاد کنید و درآمد کسب کنید.

یک راهنمای شغلی محتوا می تواند به شما کمک کند تا شغل ایجاد محتوای خود را بهتر بشناسید ، مهارت های خود را بیاموزید و سپس با ایجاد یک شغل کامل به کسب درآمد بپردازید.

درآمد حاصل از تولید محتوا نیز بسته به شرایط و تجربه شما متفاوت است ، اما می توان گفت که به طور کلی درآمد خوبی دارد و حتی می توان از آن به عنوان یک شغل اصلی انتظار داشت. علاوه بر این ، تولید محتوا شغلی است که تجهیزات زیادی ندارد ، شما فقط باید دانش و مهارت های لازم را بیاموزید ، لپ تاپ و اینترنت داشته باشید ، سپس می توانید از هرجای دنیا کار کنید. می توانید از راه دور کار کنید یا اینکه همه چیز به صورت حضوری و تمام وقت به شما برگردد.

اگر فکر می کنید ایجاد محتوا همان چیزی است که شما نیاز دارید ، حتما قسمت بعدی مقاله را بخوانید ، در این بخش می خواهیم در مورد بهترین روش یادگیری تولید محتوا صحبت کنیم.

 

چگونه می توانم تولید کننده محتوا شوم؟


هر حرفه مهارت های خاص خود را دارد ، تولید محتوا نیز چنین است و اگر می خواهید به عنوان تولیدکننده محتوا شناخته شوید ، باید مهارت های لازم را کسب کنید. برای انتخاب بهترین مسیر یادگیری ، ابتدا باید با روشهای مختلف آموزش ایجاد محتوا آشنا شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohtava gozar

ایده تولید محتوا د راینستاگرام

ایجاد محتوا در اینستاگرام اخیراً به یکی از عوامل اصلی بازاریابی دیجیتال و همچنین درآمد تبدیل شده است. بنابراین بسیاری از شرکت ها از این روش برای افزایش درآمد خود و همچنین جذب مخاطب استفاده می کنند. در این مقاله می خواهیم ایده هایی را برای ایجاد محتوا در اینستاگرام به شما معرفی کنیم که به شما کمک می کند از این شبکه اجتماعی بهترین نتیجه را بگیرید.

 

ایده هایی برای تولید محتوا در اینستاگرام

بدون اتخاذ یک برنامه خاص و استراتژی تولید محتوا ، نمی توانید از صفحه اینستاگرام خود انتظار رشد و سودآوری داشته باشید. محتوای صفحات اینستاگرام مانند خون در رگهای بدن انسان است ، بنابراین برای بقای شرکت خود می توانید به تولید محتوا برای اینستاگرام بروید و از این فرصت استفاده کنید. محتوا می تواند نقشی اساسی داشته باشد ، زیرا امروزه ، برای استفاده از همه روش های بازاریابی ، شما باید از محتوا استفاده کنید. بازاریابی محتوایی در بازاریابی دیجیتال نیز بسیار مهم شده است.

 

1. تولید محتوای آموزشی در اینستاگرام


به طور قطع ، هر مشاغل برای پاسخگویی به س questionsالاتی که ممکن است مخاطبان شما درباره کسب و کار شما داشته باشند ، به محتوای آموزشی احتیاج دارند. به عنوان مثال ، اگر تجارت شما فروش باتری ماشین است ، می توانید برای انواع مختلف باتری محتوا تولید کنید و آنها را در پست خود قرار دهید و مخاطبان خود را با باتری های مختلف آشنا کنید و اطلاعات و مواد آموزشی را در این زمینه به مخاطبان خود ارائه دهید. می توانید با توجه به شغل خود موضوعات مشابه را انتخاب کرده و به آنها آموزش دهید.

 

2. ارائه محصولات و خدمات


شما همیشه باید محصولات و خدمات خود را در برخی از مطالب موجود در اینستاگرام قرار دهید و بخشی از مطالب خود را به معرفی خدماتی که ارائه می دهید یا محصولاتی که برای فروش دارید اختصاص دهید.

مقدار محتوای در نظر گرفته شده برای معرفی محصولات و خدمات بسته به نوع کار متفاوت خواهد بود. بدیهی است که در یک فروشگاه اینترنتی مقدار این نوع مطالب باید کمی بیشتر باشد.

 

3. در پشت صحنه تجارت خود ظاهر شوید

 

تجارت پشت صحنه قطعاً به معنای تولید محتوا از فروش ، درآمد و موارد مشابه نیست. البته نمی توان همه چیز را به مصرف کنندگان نشان داد ، زیرا بسیاری از اطلاعات باید به محرمانه بودن سپرده شود ، بنابراین منظور ما نشان دادن پشت صحنه مواردی در شرکت است که می تواند به کاربر نشان داده شود تا احساس اعتماد و اعتماد ایجاد کند. در آنها. از این طریق می توانید اعتماد مشتری را نسبت به محصولات و خدماتی که ارائه می دهید افزایش دهید.

به طور کلی ، هدف اصلی از نشان دادن چنین مواردی در پشت صحنه کاربر ، افزایش سطح اعتماد و اطمینان وی است. به عنوان مثال ، می توانید از نحوه بسته بندی محصول خود عکس یا فیلم بگیرید و آن را با کاربران به اشتراک بگذارید ، یا به کارمندان خود عکس نشان دهید. اگر در کنفرانسی درباره مشاغل خود شرکت می کنید ، از آن عکس بگیرید و آن را در صفحه خود قرار دهید ، یا در صورت امکان محتوای پشت صحنه کارمندان و فعالیت های آنها در شرکت را بگیرید و به عنوان نشریه منتشر کنید.

در پشت صحنه ، آنها علاوه بر اینکه ایده خوبی برای تولید محتوا برای صفحه اینستاگرام شما هستند ، روش خوبی برای جلب اعتماد و اطمینان مخاطبان هستند و استفاده از این روش برای رشد و توسعه هر کسب و کار می تواند بسیار موثر باشد. یکی از سایت هایی که در زمینه تولید محتوا و سفارش تولید محتوا فعالیت می کند منلین است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohtava gozar